joi, 19 mai 2011

You Rock My World

...



You Rock My World (albumul „Invincible”, 2001), este unul dintre foarte puţinele cântece ale lui Michael Jackson centrate pe ideea de a cuceri o fată.

Dialogul iniţial dintre Michael şi Chris Tucker e inedit şi foarte inspirat, dezvăluind, chiar dacă secvenţial, talentul actoricesc al Regelui Pop. Sunt două versiuni ale acestui intro, una pe album şi alta în videoclip; mie îmi place mult prima.

Chris: Fata aia... moaamă... ah... uite la fata aia! Ce bucăţică... ah... fata aia e mişto, omule! Uită-te la ea! Ohh, e prea mişto... şi ea ştie că e mişto.
Michael: Da... e foarte frumoasă.
Chris: Oh, e seducătoare!
Michael: Arată bine [râde]. Ai dreptate.
Chris: Ah ah ah... Pun pariu că nimeni nu poate să pună mâna pe ea.
Michael: Chris, eu pot.
Chris: Nu poţi să pui mâna pe fata aia! Doamne... îţi garantez că nu poţi să o cucereşti!
Michael: Priveşte-mă cum o cuceresc.
Chris: Pun rămăşag că n-o să reuşeşti în vecii vecilor.
Michael: Ba o să reuşesc.
Chris: Bine... ia arată-mi. Haide, arată-mi!
Michael: Priveşte...

Dialogul din videoclip conţine referinţe la alte single-uri ale lui Michael: în restaurantul chinezesc, Chris Tucker observă că tânăra e foarte drăguţă („Pretty Young Thing”) şi afirmă că „fata e a mea” („The Girl Is Mine”); după ce intră în club, în urmărirea fetei, Tucker începe să se teamă şi-i recomandă lui Michael să o şteargă de-acolo („Beat It”), pentru că are un presentiment negativ („Bad” feeling) şi că fata e periculoasă („Dangerous”).

Localul în care au intrat cei doi e un club populat de nişte indivizi periculoşi, obişnuiţi să-şi facă singuri legile, cu armele şi pumnii şi, privindu-i, ne devine evident motivul temerii lui Chris Tucker. În videoclip apar nume mari, de la Marlon Brando, Michael Madsen, şi până la Billy Drago, toţi alesi pe sprânceană, toţi cu experienţe în roluri de “duri”.

Viaţa mea nu va mai fi niciodată la fel
pentru că, fato, ai venit şi ai schimbat
felul în care merg,
felul în care vorbesc;
Nu pot explica ceea ce simt pentru tine
dar fato ştii că e adevărat;
stai cu mine, voi face tot ce trebuie
şi voi fi tot ce vei avea tu nevoie.


Ca şi cum nu era suficient faptul că erau nişte intruşi în clubul acela de şmecheri, Michael mai are şi tupeul să rivalizeze cu unul dintre ei pentru a intra în graţiile tinerei. Doar că, aşa cum suntem obişnuiţi, Michael o face în felul său specific: la atitudinile ameninţătoare ale „durilor”, el răspunde cu paşi de dans; la etalarea armelor răspunde cântând. Afirmaţia lui Billy Drago: „cred că vrea să moară” îşi găseşte imediat sensul, atunci când Michael o curtează pe frumoasa Kishaya Dudley, dându-i târcoale într-un fel care aminteşte de un alt videoclip, „The Way You Make Me Feel”. Este momentul în care Madsen se enervează, aruncă ţigara şi îşi asmute locotenenţii asupra „rivalului”. Michael însă îşi vede de treabă, în timp ce Tucker încearcă să treacă neobservat, în mijlocul unui grup de clienţi care dansează.

E atât de bine,
am căutat toată viaţa dragostea perfectă;
acum simt că am găsit-o, în sfârşit,
dragostea perfectă e a mea.

Tu mă înnebuneşti, ştii că e aşa,
şi îţi voi dărui tot ce am;
iubirea inseamnă
să găsesc pe cineva ca tine şi să fii a mea.


Înfruntarea dintre cele două „găşti”, a lui Michael şi a lui Madsen, debutează cu o secvenţă ritmică, produsă de îmbinarea ingenioasă a unor sunete obişnuite – picăturile de apă scurse dintr-un robinet, o mătură pe podea, un inel lovind paharul, o perie pe pantofi, tocuri pe asfalt etc. – urmată de câteva mişcări de dans agresive, apoi de rânjetul ironic al lui Billy Drago: „Asta e tot ce poţi?... Asta e nimic. Tu eşti un nimic.” şi declanşarea adevăratului scandal, în genul foarte des întâlnit în barurile din sudul Statelor Unite. Printre scaune izbite de pereţi şi beligeranţi doborâţi la pământ, Michael continuă să cânte, detaşat, şi să-i facă fetei declaraţii.

De data aceasta,
am ştiut că dragostea îmi va aduce fericire
am încercat să-mi păstrez minţile,
am aşteptat răbdător
Ştii, fato, viaţa mea e completă acum,
iubirea noastră e reală datorită ţie.

Fato, ştiu că asta e iubire,
simt magia peste tot, în aer,
Fato, niciodată nu mă voi sătura,
de aceea am nevoie mereu să-mi fii alături.

Tu îmi faci lumea,
prin felul în care-mi vorbeşti,
prin felul în care mă iubeşti,
prin felul în care mi te dăruieşti...


Este al doilea videoclip, după „Black Or White”, în care Michael ne arată o latură cu care nu suntem familiarizaţi: răbufnirea, momentul în care se urcă pe tejghea şi aruncă cu sticle în pereţi, nu par a se potrivi cu felul în care ne-am obişnuit noi să-l vedem pe Michael Jackson. Însă, contrastul dintre conţinutul cântecului (un bărbat atras de o tânără, pe care îşi doreşte să o cucerească prin dans şi declaraţii poetice, pe un ritm R&B – prin excelenţă un ritm sexy) şi violenţa scenariului, nu mi se pare deloc neobişnuit, atunci când e vorba de Michael Jackson. În primul rând, este imposibil să nu sesizezi nuanţa ironică ce străbate întreg scenariul, de la prima scenă (cea din restaurant, discuţia între cei doi şi bucătarul chinez strigând după ei, că nu şi-au plătit consumaţia), continuând cu mişcările de dans ale lui Michael în jurul fetei, care seamănă cu un ritual de împerechere; apoi expresiile bandiţilor – care par desprinşi dintr-o comedie; şeful Marlon Brando care, în ciuda staturii impunătoare şi a rolului de „tartorul băieţilor răi” construieşte origami în timp ce fluieră un cântecel naiv; confruntarea dintre gaşca lui Michael şi cea a lui Madsen – care mie mi s-a părut un moment de mare efect, în genul: „în ce vrei să ne măsurăm, în săbii să ne tăiem, în luptă să ne luptăm... sau mai bine în dans să ne concurăm?” – şi, în sfârşit, ultima scena, în care Michael se sărută cu fata, printre flăcări, apoi fug împreună în maşina condusă de Chris Tucker, ca într-un „Happy End” clişeistic al filmelor hollywoodiene. Totul, absolut totul în acest videoclip, musteşte de ironie – una rafinată, subtilă, dar suficient de vizibilă încât nu ai cum să o ratezi. În altă ordine de idei, felul în care Michael o curtează pe tânără aduce cu ideea din videoclipul „The Way You Make Me Feel” – doar că, la o distanţă de 14 ani, personajul nostru este evident mai experimentat şi mai sigur pe el. În „The Way You Make Me Feel” Michael avea 29 de ani şi era un tânăr total diferit de comunitatea în care încerca să se integreze, şi care îl respingea, tocmai din cauză că era diferit. În „You Rock My World”, Michael e un bărbat matur, de 43 de ani, care între timp a acceptat faptul că e diferit şi nu-şi mai doreşte să se integreze, dimpotrivă; e încrezător în forţele sale şi îşi etalează nonşalant toate caracteristicile care îl pun în opoziţie faţă de comunitatea ignorantă, primitivă şi mânată de instincte, cu care are de-a face. Pe undeva, eu cred că şi aici (ca şi în alte ocazii), Michael a simţit nevoia să „le dea cu tifla” (evident în felul său specific, elegant, demn, jucăuş şi ritmat) tuturor celor care l-au criticat fără să-l asculte şi l-au judecat fără să-l înţeleagă, societăţii care a încercat să-l marginalizeze, începând cu media, şi terminând cu decidenţii de la Sony (cu care, la momentul realizării videoclipului, era în plin conflict). În lumina acestei scurte analize, nimic nu pare neconcordant sau nepotrivit în videoclipul „You Rock My World”, care rămâne, după părerea mea, o piesă de rezistenţă în portofoliul artistic al Regelui Pop, o mărturie la fel de elocventă, ca toate celelalte, a talentului său de geniu şi o parte semnificativă din moştenirea pe care, cu atâta generozitate, a avut grijă să ne-o lase.





...

10 comentarii:

  1. Stiu ca eram micuta cand am vazut prima data clipul... si multa vreme dupa am urat-o pe Kishaya pt ca l-a pupat pe Michael :))
    Deh...amintiri..:D

    Multumesc, Mihai! Mereu reusesti sa ne surprinzi si sa ne spui lucruri care noua...ne-au scapat (mie cel putin)!
    Multumesc!

    Cerasela

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba piesa a albumului “Invincible”!
    Superba postare!
    Talent, talent, talent... si iarasi talent!...
    Atat din partea lui Michael, pentru interpretarea actoriceasca, pentru interpretarea coregrafica, pentru interpretarea melodiei, pentru felul in care te face sa-i simti (pana la identificare) ritmul innebunitor!..
    Cat si din partea lui Mihai, pentru superba analiza, de un fin umor, a tot ce inseamna intr-un cuvant “You Rock My World”!
    Una peste alta, ironiei subtile si umorului fin ale artistului, i se mai adauga, nefiind mai prejos, ironia aspra si umorul fin ale analistului!
    Este o adevarata delectare sa vizionez videoclipul si sa citesc interpretarea (pe care o “pandesc” din 2009)
    Va multumesc pentru aceasta zi minunata!

    Cuvant de incheiere:
    Hi, guys! ...”You rock my world”:)

    Dorina

    RăspundețiȘtergere
  3. WOOOW!!! Mihai ai venit cu au aer fresh...brrrr...super!!! am savurat fiecare clipita din videoclip in egala masura cu analiza facuta de tine. Imi place tot la aceasta melodie, la film, la personaje, cum e pus in scena...fenomenal!!! perfect...ireal de perfect as zice eu...in stilu i caracteristic.
    Cred ca e prima data cand stau sa analizez asa cum am facut o azi acest videoclip...pana acum simteam fiecare ritm...cantam...dansam...dar acum am stat cuminte pe scaunel...si mi am facut tema :)
    Ador atitudinea lui Michael ...felul cum se uita asa lung dupa "gagici"...pffff...si da...e un actor pe cinste! Daca in THE WAY YOU MAKE ME FEEL, incerca cu orice pret sa o cucereasca pe Tatiana...acum mi se pare ca, Kishaya i a cazut in plasa de la prima privire...deja o seduce nu o mai cucereste...e absolut demential felul cum se joaca cu Chris, de dans nici nu mai zic...unduiala aceea pe langa fata AUCH!!!, sfidarea batausilor prin dans...perfect de la trosnitul degetelor pana la pirueta care se termina cu pumnul in fata tipului rau...cum intra el in pielea unui macho bataus...el ...dulcele si inocentul...cum imparte pumni si picioare pe acolo...senzatie! Totul e de efect in acest filmulet!
    Si da Cerasela...suntem doua (poate si mai multe) care am fost geloase pe Kishaya...auauau! PS. imi era asa o ciuda ca obisnuiam sa zic ca nu imi place fata deloc, hahaha...ce copilarii :) In mod sigur MICHAEL ROCKS MY WORLD...FOR ALL TIME :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow!!!! Mi-era asa dor sa citesc o noua postare (am apucat sa ma obisnuiesc cu cate una pe sapt), iar faptul ca are cateva idei amuzante....o face sa fie una de colectie....asa ca am treaba acum.

    In rest, nu stiu ce as mai putea spune...iubesc toata munca lui Michael, iar asta sper ca spune tot....

    Mitzu, daca tu ca erai mai micuta la vremea aceea te-ai suparat....eu ce sa zic ca sunt ceva mai maricica???

    Va pup,
    Scorpya

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca in ultima vreme nu am mai postat comentarii, oricand am timp, intru aici si citesc tot. Iti multumesc, Mihai, ceea ce faci tu pe acest blog este nemaipomenit!

    Am o noutate care cred ca va va emotiona profund. Eu am urmarit clipul cu lacrimile in ochi.

    Michael Jackson Recording "All In Your Name":

    http://www.youtube.com/watch?v=Ruo8JetOex8&feature=player_embedded

    "From Barry Gibb,

    Michael Jackson and I were the dearest of friends, thats simply what it was. We gravitated towards the same kind of music and we loved collaborating and he was the easiest person to write with. The more we got to know each other the more those ideas entwined and it all came to this song ” All in Your Name”.

    “All in Your Name” is infact the message that Michael wanted to send out to all of his fans all over the World that he did it all for them and for the pure love of music. I hope and pray that we all get to hear it in its entirety. This experience i will treasure forever.

    Recorded & Filmed at Middle Ear Studios in December 2002. All footage was shot by Ashley Gibb on a high 8 camera. There is over 2 hours of footage."
    Anca

    RăspundețiȘtergere
  6. Albumul ,, Invincible,, este si ramane preferatul meu, l-am considerat intotdeauna albumul de maturitate al lui Michael, pacat cu conflictul declansat cu Tomy Mottola implicit Soni pentru ca altfel sunt convinsa ca ar fi avut acelasi succes ca si Bad, spun Bad pentru ca Thriller este imbatabil. Despre melodie ce sa spun ... ai spus tu Mihai tot ce trebuia nu imi ramane decat sa ma alatur la comentariul tau ca intotdeauna superb.
    Fetelor haideti sa recunoastem mai mici, mai mari, ca intotdeauna am urat toate femeile care i-au fost prin preajma... hahahaha
    Maria C. frumoase versuri, bravo pentru carte, negresit voi fi la lansarea ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. La egalitate cu Blood on the dance floor, in topul preferintelor mele cand vine vorba de piesele lui MJ, You rock my world...te "zguduie" de-a dreptul...
    Go Mike! :P
    Va saluta,
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  8. Revin mereu la acest videoclip care nu inceteaza sa m-a fascineze.
    Revin mereu la albumul “Invincible”, ale carui melodii provoaca si acum “cataclism”, ca si cum le-as asculta pentru prima data. Acest album este incununarea unei intregi vieti artistice, este rezultatul unei munci continue de perfectionare. Atata suflet si daruire razbate din fiecare melodie!... As putea spune ca fiecare melodie il reprezinta pe el, ca om. Pentru mine, el este cel mai bun.
    Amintindu-mi de unele interviuri, am cautat si am regasit o parte dintre raspunsurile lui Michael referitoare la acest album.
    Deci va invit sa ne asezam in jurul maestrului, sa ascultam din nou, cu rasuflarea “taiata”, aceeasi voce calda, linistitoare, care ne poarta, prin destainuirile facute, intr-o lume magica, lumea creatiei artistice.

    Michael:… a scrie cântece, a le compune, întregul proces este ceva foarte dificil de explicat pentru că e foarte spiritual. Este, .... Chiar ţine de Dumnezeu, e demiurgic, cred că toate melodiile au mai fost scrise undeva, cânda, acesta este adevărul, aşa cred, au fost scrise înainte de a mă gândi eu la ele, undeva într-o imensitate divină, sursa de unde vine muzica. Serios. Pentru că... toate melodiile cad din rai direct spre artist. Nu trebuie să te gândeşti prea mult la ele, vin instantaneu. Uneori mă simt puţin vinovat că mă semnez pe aceste cântece, le scriu, le compun, le aranjez muzical, potrivesc versurile, mă ocup de linia melodică, dar totuşi rămâne...o lucrare a Domnului.
    Michael: ... sunetul este...foarte clar şi rapid, alert. Întotdeauna, ne asigurăm că avem un sunet calitativ, cu detaliu muzical, amănunte tehnice...cei mai buni ingineri, cel mai bun sunet, tehnicieni experţi. Desigur, am încercat să concep un album fantastic, un melanj de melodii frumoase pliate pe orice stil. Eu nu cred în stilizarea şi încadrarea în branduri muzicale a cântecelor. NU există nici un tip de muzică, există doar muzică. Eu cred că un artist adevărat ar trebui să fie capabil să creeze în orice registru, în orice stil muzical, orice formă, orice... absolut orice, de la rock la pop, la folk, gospel, muzică spirituală, religioasă, orice, condiţia e să obţină muzică frumoasă pe care oricine o poate cânta, fredona, de la fermierul irlandez la femeia care curăţa toaleta în Harlem. Dacă poţi s-o fredonezi, acesta e cel mai important lucru.
    Michael:..... Tot timpul sunt informat pe planul artistic, ştiu ce e la radio, în cluburi, ce ascultă oamenii.... Dar când lucrez , nu cred că... nu sunt...nu consider că sunt influenţat de muzica de astăzi. Creez ce cred eu că e în inima mea. Foarte original. Încerc să fiu foarte original. Nu îmi spun: ,,Bine, acum fac un mare hit ce va sparge topurile. NU gândesc aşa. ,, Vreau doar să realizez un cântec frumos.
    Michael:…. Invincibil este ceva de genu... mmmm, mă gândesc la asta ca la un nume propriu. E numele unei melodii de pe album şi eu am fost şi sunt un artist care...nu mă laud, dar Cartea Recordurilor m-a pus în lista sa ca ,,un artist cu cea mai lungă carieră,, , un artist care a depus mult efort pentru că de foarte, foarte mic, din copilărie până acum am trecut din hit în hit. Sunt foarte mândru şi onorat că am fost ales din rai sau din oricare spaţiu demiurgic să fiu INVINCIBIL. Am continuat să cresc şi să fiu numărul unu, să servesc artistic oamenii. Cu o rată bună de entertainment.

    RăspundețiȘtergere
  9. Continuare...
    Michael:… Pentru că am ştiut întotdeauna un singur lucru: dacă muzica e valoroasă, sau un film, dau un exemplu cinematografic, oamenii vor să-l vadă sau să-l audă mereu, nu te saturi de lucruri clasice, mereu la modă, mereu valabile, ăsta nu e comerţ, asta e artă inepuizabilă. Nu contează cât timp ai fost plecat, cât timp nu ai cântat, contează ce ai de oferit, nu contează care e situaţia. Măreţia e măreţie şi dacă aduci noutate şi surpriză în domeniul tău, oamenii vor dori să te asculte. Sau vor să te vadă. Chiar nu contează. Chiar nu contează. Atâta timp cât eşti un inovator, trebuie să fii fericit, e cel mai important lucru. Dă-le ceea ce vor să audă.
    Michael: ….Unbreakable… Pentru că sunt unul dintre puţinii oameni din show business care sunt iubiţi şi detestaţi, care au trecut prin multe lucruri diferite şi mai puţin plăcute, nişte senzaţii diverse, nu totdeauna tocmai potrivite. Am fost până în iad şi înapoi. Trebuie să fiu onest şi să spun că eu perseverez, mai sunt în stare să fac ceea ce v-am obişnuit să fac, nimic nu mă poate opri. Nimeni, nu contează ce, nimeni şi nimic. Mă opresc când vreau eu să mă opresc. Vreau să spun că voi merge înainte indiferent de obstacol.
    Michael: Cele mai savuroase momente... la fiecare album, se iveşte un mic eveniment. Oricum, la fiecare album, eu cred că lucrarea prezentă e cea mai bună. Asta pentru lucrez foarte mult la fiecare proiect şi sunt dur cu mine. Scriu multe cântece. Nu vreau să menţionez numărul, dar scriu multe cântece pentru a ajunge la forma finală. Mă gândesc: ,,De câte piese am nevoie pentru a încropi un album?,, 16. Doar să ajung la 16 melodii pe care eu le cred cele mai bune. Şi e un album mai special. Nu am mai avut copii înaintea unui album muzical. Acum am, e alt sentiment, altă inspiraţie. În plus, trebuie să am grijă de copii, am oprit proiectul, l-am reluat, iar l-am oprit, cu pauze între momente, dar am reuşit în final. Mi-a plăcut foarte mult!
    Michael:.... Sunt mulţi muzicieni care se enervează lucrând cu mine pentru că le cer să facă un singur lucru de zeci de ori, nu exagerez numărul, de zeci de ori, literal vorbesc. Apoi mă sună, îşi cer scuze şi se miră de faptul că am avut dreptate, s-au autodepăşit, le-a rezultat ceva mai frumos. Permanent le răspund că muzica mea e ca opera lui Michelangelo. E nemuritoare. Nu piere, e precum Capela Sixtină. E aici pentru o veşnicie. Tot ce facem trebuie să fie aşa, înţelegi?
    Michael: E greu de explicat. A fost destul de emoţionant să simt din nou publicul şi să ştiu că sunt acceptat atât de cald. E un feeling incredibil. Chiar este. Ei sunt acolo pentru a te susţine, pentru a te iubi, pentru a asculta melodiile lor favorite. Eu stau în faţa lor şi le cânt, le răspund. E o atmosferă plină de dragoste. Mă aduce la lacrimi. E minunat.
    Michael: Da, Carlos Santana. Am făcut un duet. El cântă la chitară şi eu vocal, iar melodia e scrisă împreună. E o piesă foarte frumoasă.
    L-am cunoscut înainte, cu mult timp, dar recent am început să vorbm mai mult la telefon. După ce a câştigat premiul Grammy, a spus presei că i-ar plăcea să mă întâlnească şi ar vrea să lucreze cu mine. Toată lumea mi-a zis ştirea lui Carlos, eu l-am sunat, el a acceptat, afirmând că un vis de-al lui devine realitate. E un om foarte drăguţ. E gentil şi spiritual. L-am văzut atât de voluntar, de supus, aşa că mi-am zis: ,,Trebuie să îndeplinim proiectul acesta.,,
    Eu şi alţi doi oameni am scris melodia, el a fost o parte integrantă a melodiei, se cheamă ,,Whatever Happens,,.

    va continua...
    Dorina

    RăspundețiȘtergere
  10. Continuare...
    Michael:...da, ştiu că mi-am chemat staff-ul şi tehnicienii şi ne-am propus să facem ceva inovativ, Noi nu prea folosim sunete făcute de sintetizatoare, de maşini, noi facem sunetul cu propriile mâini, găsim lucruri, le lovim, căutăm beat-uri, din lucruri născocim sunete. NU putem fi copiaţi. E cel mai important lucru: să fii un inovator.
    Michael: Speechless mi-a fost inspirat de pădure. Eu petrec destul timp în pădure, mă urc în copaci, să ajung în vârf şi să mă uit printre crengi. Când fac asta, sigur îmi vine o idee artistică. Atunci am văzut doi copii: un băiat şi o fată, chintesenţa inocenţei, forma pură, muza perfectă, în prezenţa lor mă simţeam fără cuvinte.
    Michael: E primul meu album în care procesul scenic are puţin de suferit. Coregrafic, nu am aranjat încă mare lucru pentru că am fost atât de absorbit, de concentrat încât am uitat de dans. Muzica prezentată este inedită, inovativă. Dar când muzica începe, eu dansez, desigur. Dansul se formează singur în timp ce muzica se derulează. Dar asta va veni în viitor şi în noile filmuleţe. Vor fi văzute, toate aceste lucruri pe care eu le numesc inovative şi care nu au mai fost folosite vor fi analizate şi prezentate. Mergem spre nişte zone, spre nişte genuri pe care nu le-am mai abordat, toate mişcările cu influenţe hip-hop se înclină acum spre puţin aerobic, e plictisitor la un moment dat, eu vreau să vin cu ceva nou.
    …. cum se naşte o coregrafie pentru un cântec?,,
    Michael: Mă închid într-o sală şi încep să dansez, nu creez eu dansul, dansul se creează de la sine. Fac ceva şi mă uit pe înregistări, mă filmez în astfel de momente. Mă uit pe casetă şi mă mir: ,,Chiar eu am făcut asta? Oau, la treabă atunci. ,, Pe moment, devin toba, basul, dansul e interpretare. Poţi deveni acompaniamentul muzicii. Când aud basul de la Billie Jean, nu pot face altceva decât pasul consacrat acestei piese, aceasta a fost prima mea interpretare şi aşa simt mereu. Mă răsucesc, mă opresc, îmi mişc picioarele şi mişcările clasice.
    Michael: Nu contează nimic mai mult pe lumea asta decât mintea umană şi rugăciunea, ambiţia şi perseverenţa, încrederea în sine. Nu contează de câte ori trebuie să faci un lucru, repetaţi-l până va ieşi perfect. Credeţi mereu în voi. Nu contează cine vă înconjoară şi ce forţă negativă exercită asupra voastră, blocaţi calea acestuia spre voi. Credeţi, veţi deveni ceea ce veţi dori….Da, dar cel mai important lucru: fii modest. Atingi succesul, nu înseamnă că trebuie să fii îngâmfat, fii supus, fii modest.

    Va doresc o noapte frumoasa!
    Dorina

    RăspundețiȘtergere

AVERTISMENT!

Orice comentariu care contine limbaj jignitor la adresa autorilor blogului, a cititorilor sau a comentatorilor sai, va fi expediat in Zona Fantoma, sa-l caute pe Generalul Zod :)