marți, 17 mai 2011

APEL

...

primit de la Clubul Megaheart4MJ




Chemăm toţi fanii Regelui Pop să voteze în Billboard Music Awards – Fan Favorite Award. Rezultatele se vor afişa pe 22 mai 2011, aşa că nu mai avem decât 5 zile ca să votăm. Michael a fost omis în listă, dar putem să-l includem şi chiar sa-l aducem in fruntea listei, dacă ne unim forţele. Astfel putem să arătăm lumii că Michael Jackson are cei mai mulţi fani.

Tot ce aveţi de făcut este să intraţi aici, să bifaţi “Other”, să scrieti numele lui Michael Jackson în căsuţa de dedesubt şi apoi să apăsati pe butonul SUBMIT. Se pare că putem vota de mai multe ori.

De asemenea, clubul Megaheart4MJ promovează o campanie de comemorare a Regelui Pop care are drept scop acumularea, până la 29 august, a 500 milioane vizionări ale videoclipului “Hold My Hand” pe youtube, aici.

Campania este promovată pe situl: www.operation500m4mj.webs.com.

Vă rog să transmiteţi mai departe acest mesaj. Haideţi să contracarăm toate speculaţiile şi controversele din jurul numelui Regelui Pop. Haideţi să le reamintim oamenilor care este moştenirea lăsată nouă de Michael Jackson şi să-i punem muzica acolo unde îi este locul. Este datoria noastră să protejăm şi să menţinem vie amintirea Regelui Pop.




...

8 comentarii:

  1. Bun-găsit, dragii mei prieteni!
    Nu am mai intrat de foarte mult timp să vă salut, şi-mi cer iertare.
    Pe tot parcursul absenţei mele, am lucrat.
    Acum, în acest moment am a vă da două veşti, zic eu, bune:

    1. Am reuşit să tipăresc acel volum de versuri.
    Se va numi "ÎNGER ŞI SUFLET".

    2. Lansarea oficială va fi LA IAŞI, ÎN DATA DE 25 IUNIE, ÎN CADRUL CONFERINŢEI UNIFERO.

    (Conferinţa se va desfăşura pe parcursul a 3 zile(24-26 iunie) şi vor fi dezbateri privind situaţia femeilor în Rom şi în lume)

    Lansarea volumului va fi şi în Bucureşti, dar încă nu am fixat nici data, nici locaţia.

    Mi-ar face o deosebită plăcere, dacă vă veţi afla prin Iaşi şi veţi fi alături de mine.
    Vă mulţumesc.
    CU ACEEAŞI SINCERĂ PRIETENIE, maria c.

    RăspundețiȘtergere
  2. Care e drumul?!...

    Care e drumul oare?!... Şi când l-am rătăcit?...
    Îmi spuneţi voi, cei care zâmbind m-aţi umilit?
    V-am dăruit iubire, speranţă şi candoare
    Voi m-aţi ucis în taină. Iar fapta voastră doare...

    Care e drumul oare, către-nceput de Lume?
    Plecat-am să îl caut. Şi de-l găsesc, anume
    Vi-l dăruiesc tot vouă. S-aveţi Nou Început,
    Planetei renăscute, Bolta Cerească-i Scut.

    Care e drumul oare spre Pace şi Iertare?!...
    De-am să-l găsesc prin Stele, vi-l las întru păstrare.
    Şi unde stă ascunsă Lumina Sufletească?
    Să v-o aduc degrabă, ca ea să vă sfinţească...

    Pierdut-aţi şi voi drumul!... Dar când l-aţi rătăcit
    De vreţi ucide Viaţa din pruncul zămislit!?...
    Dacă v-aduc Iubire, Speranţă, Puritate
    Veţi şti păstra Magia, trăind cu Demnitate?

    10.01.2011

    Revin cu o poezie. Ea face parte din volumul de versuri. Sper sa va placa.

    CU ACEEAŞI SINCERĂ ŞI ETERNĂ PRIETENIE, maria c.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Maria!!!
    Poezia e minunata...asa cum va fi probabil si intreg volumul, n-am nicio indoiala.
    Poti conta pe mine, cu siguranta voi fi acolo! :)

    P.S. Am votat si votez in continuare cu drag si spor :D Sper ca va fi bine :)


    Va pup!

    Cerasela

    RăspundețiȘtergere
  4. MARIA C

    ma bucur nespus sa iti citesc din nou frumoasele versuri...sunt o adevarata incantare...ai un dar deosebit; mult succes iti doresc!
    Poezia...ce sa mai zic...patrunde in suflet...te emotioneaza, te readuce la inceputuri...superba!

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria,
    Este atat de frumoasa poezia ta!!...
    Oare, Michael, atunci cand a plecat, ti-a lasat un strop din sufletul lui?
    Pentru ca tu, alaturi de toti cei care creati o lume atat de frumoasa, sa dati mai departe iubirea-i vindecatoare?
    Sunt, oare, Maria, cuvintele din versurile tale, o parte din mesajul lui?... Eu, in inima mea, asa le-am primit!.. Si asa le simt!...
    Oare, Michael, atunci cand a plecat, a lasat cate un strop din sufletul lui, in sufletul fiecaruia dintre cei care i-au impartasit bucuria si tristetea, singuratatea si teama, durerea si implinirea,convingerile si frustrarile, curajul si demnitatea?...
    Mostenirea lui se rezuma numai la muzica si dansu-i inegalabil?...
    Nu, mostenirea lui inseamna infinit mai mult.
    Inseamna suflet si iubire, durere in fata durerii, compasiune, daruire, dorinta de schimbare si vindecare a acestei lumi. Inseamna magia credintei in toate aceste valori.
    DACA II DATORAM CEVA LUI MICHAEL?...
    DA! O TREAPTA MAI SUS, CATRE DUMNEZEU!

    Maria, din toata inima iti doresc sa ai succesul binemeritat!
    Dorina

    RăspundețiȘtergere
  6. Un suflet...

    Un Suflet trist, o rană-abia deschisă
    Care tânjeşte după-un strop de Soare
    Să-şi afle loc în Lumea nepermisă
    S-aducă viaţă, forţă şi culoare.

    Un Suflet singuratic se-amăgeşte
    Cu fiecare Clipă ce se scurge,
    El doar Iubire sinceră-şi doreşte
    Şi până la sfârşit Drumu-şi parcurge.

    Un Suflet credincios se dăruieşte
    Nu-i pasă că nu-i e plătită truda,
    De e flămând el rabdă, nu cerşeşte
    Şi e Vândut mereu de-acelaşi Iuda.

    Un Suflet prigonit în nedreptate
    Nu-şi află adăpost în disperare
    Ci-mbracă Alb Veşmânt de Puritate,
    Împarte Bucurie şi Candoare.

    Un Suflet însetat aflând Izvorul
    Dă şi-altora să bea din Apa Vie.
    Îşi umple şi carafa şi urciorul
    Pentru acei ce vor urma să fie.

    Un Suflet hămesit de Hrana Vieţii
    Rosteşte doar Cuvinte cu-nţelesuri
    Scăldate-n geana blândă-a Dimineţii
    Şi Vieţii fără viaţă îi dă sensuri.

    Un Suflet fără preţ, Preţul îşi cere
    De la acei care n-au vrut să-l ştie.
    Dezleagă Legi Ascunse şi Mistere
    Şi dă Speranţă-n Lumea Plumburie...

    Un Suflet ne-mplinit şi-aşteaptă Clipa
    Să meargă către Veşnica Lumină
    Şi-un Înger să-şi întindă-uşor Aripa
    Să-i ocrotească Aura Divină.

    15.05.2010

    ... În semn de mulţumire...
    Mulţumesc Cerasela şi abia aştept să vii pentru a ne cunoaşte.
    Mulţumesc, de asemenea, Cătălinei,pentru cuvintele minunate.
    Îmi plec privirea în faţa ta, Dorina. Aş spune că, parcă ai intuit ceea ce urma să spun. Volumul s-a vrut să fie purtătorul unui mesaj: PACE, IUBIRE, IERTARE.
    DA!CU TOŢII SUNTEM O TREAPTA MAI SUS, CATRE DUMNEZEU! NUMAI SĂ NE DORIM ASTA ŞI SĂ NE DĂRUIM PENTRU ASTA.
    Şi dacă vei dori să mă cauţi, mă vei găsi, la un clik distanţă, cu toată "activitatea" mea. Nu trebuie decât să-mi tastezi numele.
    Vă mulţumesc tuturor şi Dumnezeu să vă binecuvânteze!
    CU SINCERĂ PRIETENIE, maria c.

    RăspundețiȘtergere
  7. M-au impresionat pana la lacrimi versurile din aceasta ultima poezie. Versuri, care se vor a fi o intelegere deplina a modului in care Michael si-a purtat cu demnitate, in aceasta “lume plumburie”, atat conditia de geniu, cat si singuratatea, atat bucuria de a fi izvor de iubire divina, cat si tristetea tradarii si umilirii. Versuri ce m-au facut sa simt cu toata fiinta mea “durerea prea marii duiosii”.
    Atat de subtil ai surprins trairile sufletesti, oferindu-le viata prin cuvinte!...
    Si inca odata ma intreb: din ce lume vii tu, Maria.

    Iti multumesc pentru bunavointa si pentru incantarea ce o oferi prin aceste mici “bijuterii” de suflet.
    Dorina

    RăspundețiȘtergere

AVERTISMENT!

Orice comentariu care contine limbaj jignitor la adresa autorilor blogului, a cititorilor sau a comentatorilor sai, va fi expediat in Zona Fantoma, sa-l caute pe Generalul Zod :)