duminică, 6 mai 2012

Capitolul 6. O fericire amară: „Nu-mi doream decât să fiu iubit”


...  

"MICHAEL JACKSON TAPES BOOK" - traducere şi adaptare în limba română de Mikael A. Dobrescu  


Capitolul 6. O fericire amară: „Nu-mi doream decât să fiu iubit” 

 


SB: Ţi-a răspuns Dumnezeu, întotdeauna, la rugăciuni?  

MJ: De obicei, da. Absolut. De aceea cred în asta.  

SB: Simţi că a fost cu tine, atunci când ai trecut prin greutăţi?  

MJ: Nu există nici măcar un singur lucru pe care să-l fi cerut şi pe care să nu-l fi primit. Nu e vorba de lucruri materiale. Voi spune ceva ce n-am mai spus niciodată şi care e adevărat. Nu am niciun motiv să te mint şi Dumnezeu ştie că spun adevărul. Consider că tot succesul şi toată faima – pe care mi le-am dorit enorm – mi le-am dorit pentru că voiam să fiu iubit. Atâta tot. Acesta este adevărul adevărat. Am vrut ca oamenii să mă iubească, să mă iubească cu adevărat, pentru că nicodată nu m-am simţit iubit cu adevărat. Îmi spuneam „Ştiu că am o abilitate. Poate că, dacă îmi ascut această abilitate, poate oamenii mă vor iubi mai mult.” Am vrut să fiu iubit, pentru că eu consider că este foarte important să fii iubit şi să le spui oamenilor că îi iubeşti, să te uiţi în ochii lor şi să le spui asta.  

SB: Dar reversul monedei, Michael, este că dacă ai fi primit prea multă iubire când erai copil, poate că nu ai fi muncit atât de mult ca să ai succes.  

MJ: E adevărat. De aceea nu aş vrea să schimb nimic, pentru că fiecare lucru îşi are rostul lui.  

SB: Deci, ai putea să transformi neglijarea în binecuvântare?  

MJ: Mda.




SB: Îmi amintesc ce a spus Paul McCartney, atunci când a fost întrebat despre marele tău succes. Cineva l-a întrebat: „Va avea Michael Jackson soarta altor staruri rock – Doamne fereşte, să moară la treizeci de ani din cauza drogurilor?” Iar McCartney a spus: „Nu. Michael e total diferit. Nu înjură, nu bea.” Asta se întâmpla acum cincisprezece ani. Ştiai asta despre tine? Ştiai că ai un caracter care nu poate fi distrus de faimă şi succes?  

MJ: Mdap. Am fost întotdeauna destul de motivat. Am avut mereu o viziune a lucrurilor pe care voiam să le fac şi a scopurilor pe care voiam să le ating şi nimic nu m-ar fi putut împiedica. Şunt concentrat şi ştiu ce vreau, ştiu ce vreau să obţin şi nu mă las deturnat de la asta. Şi chiar dacă uneori mai cad, eu continui să alerg maratonul, ca să-mi ating ţelurile. Asta mă menţine pe direcţie. Sunt dedicat.  

SB: Dacă eşti fericit cu tine însuţi, atunci ce spui despre... ai zis că nu ai fi schimbat nimic, pentru că toate experienţele tale din copilărie au contribuit la omul care eşti astăzi, la succesul tău. Aşadar, nu ai schimba nimic?  

MJ: Nu. Datorită trecutului meu, sunt atât de sensibil la alţi copii, iar asta mă face foarte fericit.




...

4 comentarii:

  1. SI ESTE IUBIT! Pe unde a fost,prin lume,am vazut cum a fost intampinat si ce mobilizare de forte a fost, spre a fi protejat de dragostea oamenilor care au sfarsit prin a-l obosi...Poate ca e adevarata zicala ,,Ai grija ce-ti doresti,ca s-ar putea sa se-mplineasca!!!"

    RăspundețiȘtergere
  2. ALL YOU NEED IS LOVE

    “A fost visul meu, inca de pe cand eram copil, de a strange la un loc oamenii intregii lumi prin dragoste si muzica. Inca mi se face pielea de gaina cand ii ascult pe cei de la “Beatles” cantand “All You Need Is Love”. Mi-am dorit intotdeauna ca acest cantec sa devina o deviza a intregii lumi.” M.J.- Moonwalk

    Tot ce ti-ai dorit, draga Michael, a fost IUBIRE. Sa fi cu adevarat, iubit.
    Din toata inima ta si fara a mai astepta, ai oferit ceea ce doreai sa ti se ofere: iubirea neconditionata.
    Ti-ai daruit inima, sufletul, milioanelor de fani dar si publicului larg. Ai daruit iubirea copiilor, celor suferinzi, naturii magice, animalelor, intregii batrane planete.
    Ai daruit iubirea chiar si in momentele tale de singuratate cumplita.
    Ai fost si esti, la randul tau, iubit de milioane de oameni din intreaga lume. De la fanii care au fost alaturi de tine pe tot parcursul vietii, pana la oamenii obisnuiti care te-au apreciat si admirat pentru tot ce ai insemnat tu ca om si ca artist. Orice iesire a ta in public se transforma in valuri de admiratie profunda din partea admiratorilor tai, pasionati de fabuloasa ta muzica si de neomenescul tau dans, dar mai ales de iubirea pe cate tu ai insuflat-o prin insasi prezenta ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. YOU WERE LOVED
    YOU ARE LOVED
    THE TRUTH IS THE ONLY WAY TO LOVE

    Neincredere. Uluire. Tacere. Disperare. Singuratate.
    Asta a insemnat plecarea ta.
    “ Geniul tau mi-a hranit dragostea si gandurile; Dragostea ta mi-a hranit speranta de zi cu zi.
    Bunatatea ta mi-a aratat ca nici macar invidia si prostia de cea mai joasa speta nu pot intina un suflet binecuvantat.
    Cu arta si cu fiinta ta mi-ai luminat zilele intunecate si din clipele luminoase ai facut clipe stralucitoare. De fiecare data cand inima si si sufletul imi erau frante, ai fost alaturi de mine cu vraja de nedescris a muzicii si dansului tau.
    M-ai invatat adevaratele si elementarele valori umane.
    Mi-ai largit orizontul catre bucuria universala a muzicii,
    Mi-ai dat putere, dragoste, idealuri si fericire dincolode cuvinte
    Sufletul si geniul tau universal vor ramane in inima mea pana cand ea se va opri.
    Nemurirea ta isi are locul in sufletul, in amintirile mele si in sentimentele generatiilor care vor veni.
    Magia si talentul tau nu ne vor parasi niciodata, oricate decenii si secole s-ar scurge.
    Acum esti liber si nu vei fi niciodata egalat sau depasit dupa canoanele pamantesti."
    Mi-au atras atentia, intamplator, intr-o revista, aceste cuvinte adresate lui Michael de un fan din Germania, Rusbeh Kamali.
    Si ca acestea, cate alte ganduri de gratitudine, exprimate sau neexprimate, cate alte dovezi de iubire au existat si mai exista in lume, pentru tine, Michael?

    Dorina

    RăspundețiȘtergere
  4. Si a fost, si inca mai este iubit. In multe feluri. Mai multe decat si-ar putea inchipui. Nu stiu daca realiza cu adevarat ca avea toata lumea la picioare. Atat sensibilitate si dorinta, intr-un singur om. Nici nu am cuvinte ca sa imi exprim respectul pentru cine a fost Michael Jackson. O lume intreaga il iubeste si mereu il va iubi. Pentru ca este o legenda, nu doar prin talentul imens pe care il are, ci si prin sufletul.

    Un singur lucru mai pot sa spun...
    Michael este iubit, pentru ca el a iubit.

    RăspundețiȘtergere

AVERTISMENT!

Orice comentariu care contine limbaj jignitor la adresa autorilor blogului, a cititorilor sau a comentatorilor sai, va fi expediat in Zona Fantoma, sa-l caute pe Generalul Zod :)